Ki vagyok?

Egy feladat olyan, mint egy nagy gubanc. Van, aki megnézi majd el is dobja. Van, aki megpróbálja, itt-ott belekezd, majd feladja. Viszont van, aki lépésekre bontja, és nem adja fel. Néha ugyan félreteszi, de később újra neki kezd. Ő a szál mentén haladva egymás után bontja ki a csomókat, húzza át a szálakat, míg a végén már nem marad több és a kihívást megoldotta.

Feladataink és elakadásaink is ilyenek. A megoldás egy cél, melyhez részcélok vezetnek. Egy-egy siker katarzis, mely motivál a következő megoldására. Minél több megoldás, annál nagyobb rutin. Azután egy nap már csak a „hogyanokon” csiszolgatunk…

A kisvállalkozóké a jövő. Gombolyítsd fel a fonalad és találd meg a megoldásaid!

Görög Nóra
a WinWin Mentoring megálmodója

„Empatikus vagyok és rugalmas. Nem ítélkezem. Az együtt megfogalmazott célok elérésére fókuszálok, mindezt úgy, hogy nem a saját megoldásaimat sulykolom, hanem a Tiédet keresem. Látok a pályán, elkísérlek és támogatlak, hogy megtaláld, észrevedd magadban a saját megoldási lehetőségeidet. A kreatív megoldások éltetnek, azok lelkesítenek. Amikor valaki azt mondja, hogy >>ezt nem lehet!<<, vagy azt, hogy >>el kell engedni!<<, nálam akkor érkezik az igazi motiváció.”

 

Miből építkezem?

Főiskolámat PR szakon végeztem. Különböző szamárlétrákat végigjárva értékesítéssel, reklamációkezeléssel, projektmenedzsmenttel illetve sales csapatok támogatásával is foglalkoztam.

Feladataim közül számomra az egyik legkedvesebb volt, amikor kollégáimmal értékesítők és ügynökök csapatait készítettem fel egy-egy nagyobb kampányra, ahol az egyik legfontosabb tényező a megfelelő ügyfélkezelés volt. A tematika részét képezte többek között az ügyfél- és reklamációkezelés, az árazás- és tárgyalástechnika, valamint szituációs gyakorlatok is. A tréning célja minden esetben az volt, hogy a tárgyalás egyik fél részéről sem záruljon keserű szájízzel, sokkal inkább egy gyümölcsöző és hosszú távú kapcsolat alapkövének letételeként, vagyis igazi win-win helyzetként értékeljék.

 

Nemcsak beszélek róla…

… hiszen amikor magam is értékesítéssel foglalkoztam, ügyfeleim nagy részét KKV-k alkották, így megismertem azt a szemléletet, ami megkülönbözteti őket a nagyobb cégektől, valamint a kihívásokat, amelyekkel szembe kell nézniük.

Azért, hogy ügyfeleimet minél magasabb szinten tudjam támogatni, üzleti és vezetői támogató képesítést is szereztem. Ez utóbbi palettájáról a vezetői kísérést kamatoztattam leginkább.

 

Többfélék vagyunk

Az értékesítés, a kommunikáció és a marketing tevékenységek igen széles palettáját ismerem és szívügyem, hogy azzal a know-how-val, amit összeraktam az évek alatt, segítsek másoknak, hogy profin kezeljék az ügyfeleiket vagy akár csapatukat.

Hiszek benne, hogy vállalkozóként, vezetőként, értékesítőként nem az a feladat, hogy reneszánsz emberként mindenhez értsünk. Úgy gondolom, meg kell találni, hogy ki, miben jó ebben a feladathalmazban és azt kell erősíteni, támogatni. Ha ezek már lazán működnek, húzzák magukkal a többi fejlesztendőt is.