Cikkek, tanulmányok

Cikkek

Mi kell az ügyfeleknek?

Az eladás kulcsa: kérdezz! – avagy miért kevés a „miben segíthetek?” Szépek és/vagy hasznosak a termékeid és jó szolgáltatásod van. Etikusan gondolkodsz, de mégsem úgy

Tovább »
Esettanulmány

Miben segíthetek?

Az egyszeri kisvállalkozó esete ügyfelei megszólításával Sokszor sokakkal beszélgetünk arról, hogy miként érdemes először megszólítani egy ügyfelet. Az emberek általában tartanak ettől vagy feszengnek ebben

Tovább »
Cikkek

Éljenek a reklamáló ügyfelek!

Igen, nem írtam el, pont így gondolom. A reklamáció nem gond, hanem egy visszajelzés, amiből tanulhatunk, hatékony kezelése pedig remek reklámlehetőség is lehet! Minden vállalkozó

Tovább »

Ingyenes konzultáció

Kérdésed van? Vedd fel velem a kapcsolatot!