Mi kell az ügyfeleknek?
Az eladás kulcsa: kérdezz! – avagy miért kevés a „miben segíthetek?” Szépek és/vagy hasznosak a termékeid és jó szolgáltatásod van. Etikusan gondolkodsz, de mégsem úgy
Az eladás kulcsa: kérdezz! – avagy miért kevés a „miben segíthetek?” Szépek és/vagy hasznosak a termékeid és jó szolgáltatásod van. Etikusan gondolkodsz, de mégsem úgy
Az értékesítés nem az eladás pillanatában kezdődik, hanem sokkal korábban, és nem ér véget akkor, amikor az ügyfél távozik Nem tudom, hogy ki, hogy van
Valószínűleg Veled is előfordult már, amikor beléptél egy üzletbe, hogy az eladó a jól ismert “Miben segíthetek?” kérdésen kívül meg sem próbált valóban segítségedre lenni.
Kis túlzással, bárkinek lehet szép és figyelemfelkeltő hirdetése, szórólapja vagy weboldala, ám nagy hiba, ha azt gondoljuk, hogy ez elegendő az ügyfelek megnyeréséhez és a
Az asszertivitás fogalmával a legtöbbünk találkozott már valamilyen formában, hiszen egyre nagyobb – és teljesen jogos! – igény az interperszonális kommunikáció során. Túlnyomórészt talán a
Az egyszeri kisvállalkozó esete ügyfelei megszólításával Sokszor sokakkal beszélgetünk arról, hogy miként érdemes először megszólítani egy ügyfelet. Az emberek általában tartanak ettől vagy feszengnek ebben
Igen, nem írtam el, pont így gondolom. A reklamáció nem gond, hanem egy visszajelzés, amiből tanulhatunk, hatékony kezelése pedig remek reklámlehetőség is lehet! Minden vállalkozó
Minden jog fenntartva © WinWin Mentoring
Kérdésed van? Vedd fel velem a kapcsolatot!